Bezpieczna migracja wiadomości e-mail
Jeśli zmieniasz adres e-mail i chcesz przenieść wiadomości e-maile ze starego konta poczty e-mail na nowe konto e-mail (np. kont działających w ramach wygaszanej przez Google bezpłatnej wersji G Suite), to dobrze trafiłeś. Przeniesiemy wiadomości e-mail z jednego konta na drugie, nawet pomiędzy różnymi dostawcami poczty. Co ważne, migracja jest automatyczna, nie czytamy Twoich wiadomości, choć prawdopodobnie będziemy musieli zalogować się na Twoje konto, by dokonać odpowiednich zmian w ustawianiach usługi, np. aktywacja protokołu IMAP, czy zmiana niektórych opcji związanych z bezpieczeństwem). Nasz skrypt musi mieć możliwość połączenia się z oboma serwerami pocztowymi za pomocą usługi IMAP. Bez tego migracja nie będzie możliwa.
I choć z doświadczenia wiemy, że zazwyczaj wszystkie wiadomości są kopiowane prawidłowo, to może się zdarzyć, że tak się nie stanie. Jest tu wiele czynników, które mogą zablokować procedurę, a na które nie mamy wpływu. Dlatego pamiętaj, że nie jest to usługa kopii zapasowej i jeśli masz na „starym koncie” jakieś ważne wiadomości lub dokumenty, to najlepiej na wszelki wypadek dodatkowo zapisać je ręcznie, np. na komputerze.
Procedura przenoszenia wiadomości e-mail:
- Skontaktuj się z nami, wypełniając formularz, który znajduje się poniżej
- Po otrzymaniu Twojej wiadomości sprawdzimy techniczne możliwości przeprowadzenia migracji (przeniesienia wiadomości)
- Skontaktujemy się z Tobą, by przekazać informacje, czy migracja wiadomości e-mail między kontami będzie możliwa i by potwierdzić rozpoczęcie procedury (jeśli będzie możliwa)
- Po migracji powiadomimy Cię o jej zakończeniu oraz wynikach (nie zawsze wszystkie wiadomości można przenieść, co wynika z różnych ograniczeń na serwerach pocztowych), oraz prześlemy dane do płatności za usługę (100 zł netto, czyli 123 zł z VAT) oraz na koniec fakturę VAT (w przypadku firm automatycznie, a w przypadku osób prywatnych na żądanie)
Pamiętaj, by po wszystkim zmienić hasła na obu skrzynkach. Na wszelki wypadek i dla zasady.
Podane w formularzu dane będą przetwarzane tylko i wyłącznie w celu wykonania usługi, wystawienia faktury oraz w celach kontaktowych, związanych z usługą oraz płatnością za nią. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania usługi.